Головна мета виховання учнів школи на сучасному етапі - створення належних умов для пошуку, виховання і розвитку інтелектуальних, художніх, спортивних здібностей обдарованої учнівської молоді.

Основними ключовими напрямками є: створення сприятливих умов для особистісного ставлення та всебічного розвитку кожної дитини; пріоритетний напрямок національно-патріотичного, родинного і громадянського виховання, спрямоване на формування активного громадянина, підвищення рівня правової культури учнів.

Організація виховного процесу в школі

Організація виховного процесу в школі склалася в чітку систему, яка забезпечує розвиток особистості учня через навчальну і суспільну діяльність, тому що саме в ній росте самосвідомість, відповідальність, підвищується рівень вихованості.

Діяльність психологічної служби, правового лекторію, класних і загальношкільних батьківських зборів – тісно пов’язані між собою види цілеспрямованого впливу на особистість, дозволяють адміністрації школи, класним керівникам , викладачам впливати на процес виховання.



Структура виховної роботи.


Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюють роботу за такими напрямками:

  • ціннісне ставлення до себе;

  • ціннісне ставлення до людей;

  • ціннісне ставлення до природи;

  • ціннісне ставлення до мистецтва;

  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;

  • ціннісне ставлення до праці;

  • профорієнтаційна робота.


Проблемна тема з виховної роботи: «Компетентнісний підхід у виховному процесі» (в контексті науково-методичної проблеми школи). Впроваджується третій рік, розрахована на п'ять років.