ДІТЕЙ ВЧИТЬ ТЕ, ЩО ЇХ ОТОЧУЄ

                                             Марія Монтессоррі

ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ – сукупність об’єктивних зовнішніх умов, факторів, соціальних об’єктів, необхідних для успішного функціонування освіти. Це система впливів і умов формування особистості, а також можливостей для її розвитку, які містяться в соціальному і просторово-предметному оточенні.

Успішна реалізація педагогічним колективом школи

основних компонентів освітнього середовища

персоніфікує

освітнє середовище школи

для кожного учня

як «середовище для мене»

І. Просторово-семантичний компонент

- предметна організація життєвого простору школярів

- сенсорне багатство школи, його зовнішня естетична культура

ІІ. Змістовно- методичний компонент

- насиченість середовища можливостями для організації пізнавальної діяльності

- Інформаційний комфорт

ІІІ. Комунікативно-організаційний компонент

- поведінкове середовище та комунікативна діяльність школи