ДІТЕЙ ВЧИТЬ ТЕ, ЩО ЇХ ОТОЧУЄ
Марія Монтессоррі
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ – сукупність об’єктивних зовнішніх умов, факторів, соціальних об’єктів, необхідних для успішного функціонування освіти. Це система впливів і умов формування особистості, а також можливостей для її розвитку, які містяться в соціальному і просторово-предметному оточенні.
Успішна реалізація педагогічним колективом школи
основних компонентів освітнього середовища
персоніфікує
освітнє середовище школи
для кожного учня
як «середовище для мене»
І. Просторово-семантичний компонент
- предметна організація життєвого простору школярів
- сенсорне багатство школи, його зовнішня естетична культура
ІІ. Змістовно- методичний компонент
- насиченість середовища можливостями для організації пізнавальної діяльності
- Інформаційний комфорт
ІІІ. Комунікативно-організаційний компонент
- поведінкове середовище та комунікативна діяльність школи