Основні завдання методичної ради :

      Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

      Створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 5-го класу.

      Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання як засобу формування та розвитку професійної компетентності.

      Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення,

поглиблення, удосконалення професійної компетентності.

      Створити систему науково-методичного супроводу педагогічних інновацій.

      Забезпечувати психолого-педагогічні умови для формування компетентної особистості.

      Забезпечити якісну підготовку та проведення ЗНО та ДПА.

      Забезпечити участь учнів школи в МАНУ, Всеукраїнських учнівських олімпіадах  їх перемогу.

      Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх

інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.

      Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.

      Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.

1. Організаційні заходи:

1.1. Здійснювати загальне керівництво методичною роботою (розгляд планів,

програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження).

1.2. Координувати діяльність методичних підрозділів ліцею.

1.3. Сприяти пошуку та використанню в освітньому процесі сучасних

форм, методів і прийомів навчання й виховання.

1.4. Проводити інструктування та консультування педагогів з питань виконання нормативно-правових документів, організації освітньому процесі процесу, інноваційної діяльності, дослідницької роботи, професійного вдосконалення.

1.5.Організовувати самоосвітню роботу педагогів.

1.6. Стимулювати ініціативу педагогічного колективу до науково-дослідної та

іншої творчої діяльності, спрямованої на вдосконалення, оновлення й розвито освітньому процесі процесу в школі та роботі педагога.

1.7. Здійснювати контроль за процесом та результатами досліджень, проектів,

здійснюваних у ліцеї.

1.8. Здійснювати вивчення, узагальнення та поширення перспективного досвіду педагогів ліцею, впровадження його у практику роботи педколективу.

1.9.Створювати умови для використання в роботі педагогів діагностичних методик

і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів

педагогічної діяльності.

2.Провести індивідуальні та групові консультації:

- Про ведення класних журналів та журналів факультативів у 1-11 класах

- Про ведення електронного щоденника 

- Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками 

- Про підготовку та проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін 

- Консультації з учителями, що атестуються. Складання планів атестації

- Роль класного керівника в згуртуванні учнівського колективу. Індивідуальна

робота з учнями 

- Підготовка до незалежного тестування учнів 11 класу